Altid lave priser på toner & blækpatroner

Spørgsmål til levering

Spørgsmål til levering

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedr. levering. Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
Kundeservice
Inkpro A/S


Spørgsmål: Hvor hurtigt kan i levere?

Svar: Ordrer afgivet inden kl. 16.00 (fredag dog inden kl. 15.00) afsendes samme dag, hvis ikke andet er oplyst på hjemmesiden og på din ordrebekræftelse.
Vi tager dog forbehold for udsolgte varer.


Spørgsmål: Hvor meget koster levering?

Privat:

(fragtpriserne gælder til og med 20 kg, såfremt forsendelsen vejer over 20 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 20 kg)

(*særlige betingelser)

 

  • Bring hent selv: kr. 30,-
  • Burd hjemmelevering*: kr. 36,-
  • dao hjemmelevering*: kr. 36,-
  • dao pakkeshop: kr. 36,-
  • GLS hent selv: kr. 40,-
  • GLS med omdeling: kr. 64,-
  • PostNord hent selv: kr. 46,-
  • PostNord med omdeling: kr. 66,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

 

Erhverv:

(fragtpriserne gælder til og med 30 kg, såfremt forsendelsen vejer over 30 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 30 kg)

 

  • dao pakkeshop: kr. 36,-
  • PostNord Erhverv med omdeling: kr. 46,-
  • GLS Erhverv med omdeling: kr. 50,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

 

Særlige betingelser ved Burd hjemmelevering

*Bestiller du inden kl. 14.00 mandag til fredag, vil Burd levere din pakke samme aften, mellem kl. 18.00 og kl. 22:00, og har live-tracker, præcis ETA og dygtige bude.

Flere vare i vores sortiment kan have yderligere leveringstid og kan derfor ikke forventes at kunne leveres samme dag. Du kan se forventet leveringstid på både vores hjemmeside samt din ordrebekræftelse

 

Særlige betingelser ved dao hjemmelevering

*Bestiller du inden kl. 15.30, leveres din pakke som udgangspunkt inden kl. 7 næste morgen. Din pakke lægges i din postkasse hvis muligt, ellers hænges den på håndtaget på din fordør i en vandtæt, sort plastikpose. Bedømmer dao buddet, at det ikke er forsvarligt at hænge pakken ved hoveddøren, omdirigeres den til nærmeste dao Pakkeshop, hvor du selv kan hente den. Dao leverer morgenaviser overalt i Danmark og har adgang til de fleste låste opgange i hele landet. Dao benytter ikke dørtelefonen og hænger ikke en pakke på døren til en fælles opgang. Du vil blive informeret via sms og e-mail om pakkens forløb. Dog modtager du først en sms efter kl. 7, så de ikke bliver vækket. Det er også derfor, buddet ikke ringer på og beder dig kvittere. Pakken anses for at være leveret, når buddet har scannet den og forsikringsansvar pålægges dig som kunden på dette tidspunkt.

 


SPØRGSMÅL: HVILKE FRAGTFIRMAER BRUGER I?

Svar: Alle ordrer bliver sendt med Bring, Burd, DAO, GLS eller PostNord, og du kan forvente levering 1-3 hverdage efter bestilling.


SPØRGSMÅL: MIN PAKKE ER/VAR BESKADIGET VED MODTAGELSEN - HVAD GØR JEG?

Svar: Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, opfordrer vi dig til, at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet er beskadiget, kan der oprettes en erstatningssag med det pågældende fragtfirma (Bring, PostNord eller GLS), hvilket også kan være en fordel for dig i forhold til at bevise, at skaden er sket under transporten. Fragtfirmaet kan evt. være dig behjælpelig med at oprette erstatningssagen. Opretter du en erstatningssag må du meget gerne give os besked samtidig. Vælger du at modtage pakken med forbehold, bør du gøre indsigelse mod pakkens tilstand og få fragtmandens kvittering på, at du har modtaget pakken med forbehold.
Du kan også vælge at nægte modtagelse af en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, har du stadig mulighed for at oprette en erstatningssag. Dog opfordres du til at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt.