Altid lave priser på toner & blækpatroner

Spørgsmål til levering

Spørgsmål til levering

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedr. levering. Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
Kundeservice
Inkpro A/S


Spørgsmål: Hvor hurtigt kan i levere?

Svar: Ordrer afgivet inden kl. 16.30 (fredag dog inden kl. 15.00) afsendes samme dag, vi tager dog forbehold for udsolgte varer.


Spørgsmål: Hvor meget koster levering?

Privat:

  • Bring Danmark uden omdeling: kr. 29,-
  • GLS uden omdeling: kr. 39,-
  • PostNord uden omdeling: kr. 39,-
  • GLS med omdeling: kr. 63,-
  • PostNord med omdeling: kr. 59,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

Erhverv:

  • Bring Erhverv med omdeling: kr. 45,-
  • GLS Erhverv med omdeling: kr. 49,-
  • PostNord Erhverv med omdeling: kr. 49,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

De angivne leveringspriser er gældende uanset vægt.*

*OBS: Ved køb af særligt store og/eller tunge varer, vil disse varer blive sendt med Danske Fragtmænd til en fragtpris på kr. 325. Dette vil blive oplyst under ”Forsendelse” på selve bestillingssiden, hvor du skal indtaste dine oplysninger og vælge forsendelse. Køber du også andre varer, som ikke overstiger max-vægt og/eller mål for normal forsendelse, vil du selv kunne vælge forsendelse for disse varer.


Spørgsmål: Hvilke fragtfirmaer bruger i?

Svar: Alle ordrer bliver sendt med PostNord, GLS, Bring eller Danske Fragtmænd og du kan forvente levering 1-2 dage efter bestilling.


Spørgsmål: Min pakke er/var beskadiget ved modtagelsen - hvad gør jeg?

Svar: Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, opfordrer vi dig til, at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet er beskadiget, kan der oprettes en erstatningssag med det pågældende fragtfirma (Bring, PostNord eller GLS), hvilket også kan være en fordel for dig i forhold til at bevise, at skaden er sket under transporten. Fragtfirmaet kan evt. være dig behjælpelig med at oprette erstatningssagen. Opretter du en erstatningssag må du meget gerne give os besked samtidig. Vælger du at modtage pakken med forbehold, bør du gøre indsigelse mod pakkens tilstand og få fragtmandens kvittering på, at du har modtaget pakken med forbehold.
Du kan også vælge at nægte modtagelse af en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, har du stadig mulighed for at oprette en erstatningssag. Dog opfordres du til at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt.