Altid lave priser på toner & blækpatroner

Spørgsmål til levering

Spørgsmål til levering

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedr. levering. Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
Kundeservice
Inkpro A/S


Spørgsmål: Hvor hurtigt kan i levere?

Svar: Ordrer afgivet inden kl. 16.30 (fredag dog inden kl. 15.00) afsendes samme dag, vi tager dog forbehold for udsolgte varer.


Spørgsmål: Hvor meget koster levering?

Privat:

(fragtpriserne gælder til og med 20 kg, såfremt forsendelsen vejer over 20 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 20 kg)

 

  • DAO365 hjemmelevering* (se særlige betingelser): kr. 35,-
  • DAO365 pakkeshop: kr. 35,-
  • Bring hent selv: kr. 29,-
  • GLS hent selv: kr. 39,-
  • PostNord hent selv: kr. 45,-
  • GLS med omdeling: kr. 63,-
  • PostNord med omdeling: kr. 65,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

 

Erhverv:

(fragtpriserne gælder til og med 30 kg, såfremt forsendelsen vejer over 30 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 30 kg)

 

  • DAO365 pakkeshop: kr. 35,-
  • PostNord Erhverv med omdeling: kr. 45,-
  • GLS Erhverv med omdeling: kr. 49,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

 

*OBS: Ved køb af særligt store og/eller tunge varer, vil disse varer blive sendt med Danske Fragtmænd til en fragtpris på kr. 325. Dette vil blive oplyst under ”Forsendelse” på selve bestillingssiden, hvor du skal indtaste dine oplysninger og vælge forsendelse. Køber du også andre varer, som ikke overstiger max-vægt og/eller mål for normal forsendelse, vil du selv kunne vælge forsendelse for disse varer.

 

Særlige betingelser ved DAO365 hjemmelevering

*Bestiller du inden kl. 15.30, leveres din pakke som udgangspunkt inden kl. 7 næste morgen. Din pakke lægges i din postkasse hvis muligt, ellers hænges den på håndtaget på din fordør i en vandtæt, sort plasticpose. Bedømmer DAO365 buddet, at det ikke er forsvarligt at hænge pakken ved hoveddøren, omdirigeres den til nærmeste DAO365 Pakkeshop, hvor du selv kan hente den. DAO365 leverer morgenaviser overalt i Danmark og har adgang til de fleste låste opgange i hele landet. DAO365 benytter ikke dørtelefonen og hænger ikke en pakke på døren til en fælles opgang. Du vil blive informeret via sms og e-mail om pakkens forløb. Dog modtager du først en sms efter kl. 7, så de ikke bliver vækket. Det er også derfor, buddet ikke ringer på og beder dig kvittere. Pakken anses for at være leveret, når buddet har scannet den og forsikringsansvar pålægges dig som kunden på dette tidspunkt.

 


SPØRGSMÅL: HVILKE FRAGTFIRMAER BRUGER I?

Svar: Alle ordrer bliver sendt med PostNord, GLS, Bring eller Danske Fragtmænd og du kan forvente levering 1-2 dage efter bestilling.


SPØRGSMÅL: MIN PAKKE ER/VAR BESKADIGET VED MODTAGELSEN - HVAD GØR JEG?

Svar: Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, opfordrer vi dig til, at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet er beskadiget, kan der oprettes en erstatningssag med det pågældende fragtfirma (Bring, PostNord eller GLS), hvilket også kan være en fordel for dig i forhold til at bevise, at skaden er sket under transporten. Fragtfirmaet kan evt. være dig behjælpelig med at oprette erstatningssagen. Opretter du en erstatningssag må du meget gerne give os besked samtidig. Vælger du at modtage pakken med forbehold, bør du gøre indsigelse mod pakkens tilstand og få fragtmandens kvittering på, at du har modtaget pakken med forbehold.
Du kan også vælge at nægte modtagelse af en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, har du stadig mulighed for at oprette en erstatningssag. Dog opfordres du til at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt.